Översätt alla recensioner till svenska
Visa den ursprungliga recensionen
Ton N.
6 mars 2012
4
Skrev följande om Presonus TubePRE 1 kanaals buizen voorversterker
Erg leuke preamp, zeker voor de prijs. In combinatie met b.v. een Audio Technica AT2020 is de klank te vergelijken met een goede buizenmicrofoon.
De preamp is niet echt stil maar voor de bedoelde toepassingen (zang) is dit geen probleem, zeker niet i.c.m. een noisegate.
Klein nadeel is dat, wanneer je het kastje niet recht voor je hebt staan maar er naar omlaag kijkt, de indicatoren van de verschillende knopjes zo fel branden dat het lijkt alsof de knopjes die erboven zitten ook geactiveerd zijn.
Maar de klank is uitstekend en daar gaat het toch om.
VU-meter is vrij nutteloos maar de clip-led werkt goed, instellen van gain werkt daardoor goed.
Voor mij een aanrader, in deze prijsklasse. Klinkt een stuk beter dan bv. de Beheringer MIC-100.
W.T. O.
14 oktober 2011
4
Skrev följande om Presonus TubePRE 1 kanaals buizen voorversterker
Super snelle service, top!
Ik ben zeer tevreden met de Presonus Tubepre.
Zang opnemen is met dit kleine kastje kinderspel geworden!
Ik gebruik een SE z3300a microfoon over een M-Audio Fast Track Pro, maar helaas is de fast track alleen niet genoeg.
De fantoomvoeding op deze geluidskaart is niet erg best maar met een voorversterker prima te doen.
De Presonus klinkt lekker warm en super helder, niet te geloven voor een voorversterkertje in deze prijsklasse.
Absoluut een aanrader!
Dick P.
24 februari 2011
4
Skrev följande om Presonus TubePRE 1 kanaals buizen voorversterker
Allereerst hulde voor de service van Bax-shop. Ik had dit product op internet besteld en al afgerekend. Vergat ik de kabel. Kon wel opnieuw bestellen, maar dan zou ik verzendkosten moeten betalen. Een telefoontje naar Bax, en alles werd uitstekend geregeld!
Hiervoor had ik een Phonic mixertje voor de voeding van mijn Rode NT1a. Hoewel deze Presonus in de low-budget prijsklasse zit, is het nu al een flinke verbetering! Nauwelijks tot geen noise (en die was in het oude mixertje goed te horen)en een veel helderder geluid.
Ik kon direct de equalizer in mijn DAW disable-en. (Had ik gebruikt om de hoge tonen wat op te krikken)
Ik heb niet zoveel ervaring met voorversterkers, maar ik ben zeker niet teleurgesteld! T.o.v. mijn oude mixertje een absolute verbetering!!