1. Hem
  2. /
  3. Kundtjänst
  4. /
  5. Status reparaties

Status på reparationer

Har du skickat en produkt till oss för reparation?

Hur fungerar det?

  • 1. Vi skickar dig ett mottagarbevis. Det tar maximalt fem dagar från vårt mottagande.
  • 2. Små reparationer utför vi ibland själva, men oftast skickar vi produkten till leverantörens reparationscentrum.
  • 3. När vi har skickat tillbaka produkten till dig, får du ett andra mail.

Hur lång tid tar det?

Totalt sett tar det c:a 3-4 veckor räknat från vårt mottagande av produkten till du har den igen.

Frågor?

För frågor och/eller synpunkter ber vi dig att kontakta helpdesk på 031-308 86 51. Tips: Det enklaste är att ställa dina frågor via mail. För att kunna svara på dina frågor behöver vi oftast kontakta tillverkaren eller reparationsavdelningen hos tillverkaren.

 Garanti
 Returstatus
 Reparationer

Bax-shop.se | Spotlights