Översätt alla recensioner till svenska
Visa den ursprungliga recensionen
BrinkShows B.
17 maj 2015
5
Skrev följande om DAP Palladium P-1200 vintage förstärkare
Mooie versterker.
Ik ben 2 weken in bezit geweest van deze versterker. Zeker goed en degelijk kwaliteit
Plus Punten
+ Groot vermogen
+ Clip detectie
+ Speaker protection
+ Goed kwaliteit ook op bijna vol vermogen
Min Punten
- Maakt veel lawaai als je je speakers uit hebt staan maar moet je totaal geen last van hebben als je speakers aan staan of het een beetje mooi weggewerkt is onder een tafel.
- Gewicht.
Marcel Z.
10 oktober 2012
5
Skrev följande om DAP Palladium P-1200 vintage förstärkare
Goeie versterker, heb er 2x Dap MC15 aan hangen en heb echt prima geluid.
Ik merk veel verschil met als ik de palladium 700 er aan hang.
Dm Drive-in
Marcel
Bryan V.
29 januari 2011
4
Skrev följande om DAP Palladium P-1200 vintage förstärkare
werkt prima,maar ik vind het lastig als ik harder wil zetten en dat de {rode}lampjes al gaan branden.
eric o.
3 september 2010
5
Skrev följande om DAP Palladium P-1200 vintage förstärkare
Eenvoudige en van opbouw degelijke versterker. Gebruik hem om setje aan te sturen van twee zelfbouwbaskasten met RCF woofer 18 inch uit de jaren 70 (350 watt maar, wel superrendement) met daarop toppen van 300 watt. Hier gebruik ik slechts 1 Palladium 1200 voor, die precies z'n werk doet zoals ik het wil, zonder dat ik mij zorgen hoef te maken. Voor mijn set is het althans een prima, betrouwbare versterker. Enigste minpunt is inderdaad z'n gewicht, maar ik sjouw hem met veel plezier overal naartoe! Prijs/kwaliteitsverhouding dient zelfs niet over gediscussieerd te worden. Als deze versterker het juiste vermogen is dat je zoekt, niet nadenken en kopen. Makkelijk hé? :-)
Pieter R.
22 juli 2010
5
Skrev följande om DAP Palladium P-1200 vintage förstärkare
geweldige versterker hij is super alles zit er op. ik gebruik hem voor mijn drive-in show en hij werkt ver boven mijn verwachtgingen. ik heb er gewoon geen minpunten voor echt weer iets moois van bax-shop.
bedankt
Steven B.
5 februari 2010
5
Skrev följande om DAP Palladium P-1200 vintage förstärkare
Zeer degelijke versterker voor de prijs, met beveiligingen tegen bijna alles,
+Stevige Voorfront
+Blijft goed koel
-zwaar (28kg).
Jurre Z.
17 december 2009
5
Skrev följande om DAP Palladium P-1200 vintage förstärkare
De versterker werkt geweldig! Ik gebruik hem voor een kleine drive-in show en alsnog hij doet het erg goed.